Προϊοντα
**Δωρεάν μεταφορικά για παραγγελίες άνω των 49€.** **Παραλαβή προϊόντων από το PICK UP POINT μας στη Λεωφ. Κηφισού 94, Περιστέρι.**

TOG & TOG - ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΠΕΛΑΤΩΝ

Εικόνα για την κατηγορία TOG & TOG - ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΠΕΛΑΤΩΝ

Βασικός στόχος του Ενιαίου Διαχειριστικού Συστήματος της TOG&TOG αποτελεί η δημιουργία πλαισίου με στόχο την συνεχή βελτίωση των λειτουργιών της, έχοντας πάντα ως βασικό γνώμονα την ικανοποίηση των προσδοκιών αλλά και των αναγκών των πελατών της στο μέγιστο δυνατό βαθμό. Για την υλοποίηση του παραπάνω στόχου η Διοίκηση υποστηρίζει και εφαρμόζει αδιάλειπτα τις βασικές αρχές και τους κανόνες που διέπουν το Ενιαίο Διαχειριστικό Σύστημα της TOG&TOG, βασιζόμενη στην αμέριστη και εποικοδομητική συνεργασία τόσο των εργαζομένων της όσο και των συνεργατών της.

Ως εκ τούτου αναπόσπαστο κομμάτι των δραστηριοτήτων και των απώτερων στόχων του Ενιαίου Διαχειριστικού Συστήματος της TOG&TOG αποτελούν:

  • Η ικανοποίηση των πελατών. 
  • Η συνεχής βελτίωση των λειτουργιών της. 
  • H συμβατότητα με τις νέες τεχνολογικές εξελίξεις και η εφαρμογή αυτών ώστε να αυξηθούν, οι προτεινόμενες προς τους πελάτες μας, λύσεις.


Η τήρηση όλων των νομοθετικών και κανονιστικών απαιτήσεων που σχετίζονται με τη λειτουργία της TOG&TOG αλλά και με τις ιδιαιτερότητες των απαιτήσεων των πελατών της. Οι βασικές αρχές έτσι όπως αυτές εκφράζονται μέσα στις διαδικασίες του Ενιαίου Διαχειριστικού Συστήματος της TOG&TOG είναι:

  • Η τήρηση των απαιτήσεων του κανονιστικού πλαισίου που αφορά στο πεδίο λειτουργίας της Εταιρίας.
  • Η τήρηση των προδιαγεγραμμένων απαιτήσεων του πελάτη, έτσι όπως έχουν συμφωνηθεί μέσω των γραπτών συμβάσεων ή / και συμφωνιών.
  • Η συνεχής υποστήριξη του πελάτη μετά την πώληση (After Sales) ώστε να αξιολογούνται μηνύματα ικανά να καλύψουν, εκτός των εκφρασμένων, και των συναγομένων αναγκών των πελατών.
  • Η εποικοδομητική συνεργασία με το σύνολο των προμηθευτών.
  • Η συνεχής ενημέρωση και εκπαίδευση του προσωπικού.
  • Η διερεύνηση αιτιών των μη συμμορφώσεων ή των παραπόνων και ο περαιτέρω καθορισμός διορθωτικών ενεργειών.
  •  Ο καθορισμός μετρήσιμων και αντικειμενικών στόχων βελτίωσης της συνολικής λειτουργίας της Εταιρίας.